Medewerkers Pukkelpop 2018

Beste Hades-leden & sympathisanten


De affiche van Pukkelpop begint stilaan vorm te krijgen, dus het is hoog tijd dat wij onze inschrijvingsperiode voor onze medewerkers openen.
Net als voorgaande jaren neemt Hades BBC vzw deel aan Pukkelpop (15, 16, 17 en 18 augustus).
Zoals gewoonlijk zijn we verantwoordelijk voor de Berkenlaan, de Kempische Steenweg en baten wij enkele parkings uit.
Iedereen kan zich hiervoor inschrijven, maar hou wel rekening met onderstaande punten:
•    Leeftijd van de medewerkers moet minimum 18 jaar zijn voor parkings, voor straatposten is zelfs 21 jaar vereist op de dag van tewerkstelling
•    We werken doorlopend van woensdag 15/08-08u00 tot zondag 19/08-15u00
•    Iedere post duurt ongeveer 11u
•    Iedereen krijgt een T -shirt en een combiticket voor drie dagen (die kunnen ze doorgeven aan inwonend familielid)

Wij doen een speciale oproep naar de eigen leden, ouders en familieleden. Door mee te werken aan Pukkelpop steun je onze club financieel, op deze manier kunnen onze werking betaalbaar houden.  Je kan dus meewerken met ons, ook al ga je niet naar Pukkelpop. Zoals hoger vermeld kan je je ticket steeds wegschenken.


We werken reeds vele jaren met een systeem van voorinschrijvingen, ook hebben we dat dit jaar geautomatiseerd.

Gebruik daarvoor dit inschrijvingsformulier.

Let er wel op, een aantal velden moet je verplicht invullen (aangeduid met rood sterretje), anders kunnen we je inschrijving niet verwerken. 
Na de verwerking van je inschrijving ontvangen jullie automatisch een bevestigingsmail.
Indien jullie die niet ontvangen hebben, aarzel dan niet ons te contacteren. 
TELEFONISCHE EN E –MAIL INSCHRIJVINGEN WORDEN NIET AANVAARD !

Ook dit jaar zijn de 'spelregels' voor ons weeral aangescherpt. 

  • We moeten onze namenlijst eerder indienen, wat maakt dat onze inschrijvingsperiode ook ingekort moet worden. Mogen we jullie daarom vragen om ten laatste op 15 mei 2018 dit formulier in te vullen?
  • Ten laatste begin juni krijgen jullie bericht of jullie een plaats hebben. Sinds vorig jaar moeten jullie je dan inloggen in het inschrijvingssysteem van Pukkelpop.  Pas in dit inschrijvingssysteem moet je je eindgebruiker van de kaart ingeven. Na deze registratie kan je de eindgebruiker niet meer veranderen.
  • Ondanks het feit dat wij een groot aantal plaatsen ter beschikking hebben, kunnen wij niet garanderen dat iedereen die geregistreerd is in de voorinschrijving, een plaats heeft. Mensen van binnen de club en zij die in het verleden al meegewerkt hebben krijgen voorrang.
  • Ook wat het toewijzen van de plaatsen betreft doen we geen voorafgaande beloftes, deze zullen ingevuld worden rekening houdend met onze behoeften en jullie wensen.
  • De club zal voor iedere medewerker een waarborg vragen (10% boven op de prijs van een ticket). Deze regel is er helaas gekomen door moeilijkheden in het verleden. De juiste bepalingen hierover zullen bij de definitieve toewijzing meegedeeld worden aan de medewerkers. De betaling dient uitgevoerd te binnen de 10 dagen vanaf de toewijzing van de posten. Bij aanwezigheid en perfect uitvoeren van de post krijg je deze waarborg volledig teruggestort.

Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur gerust een e -mail.
pukkelpop@hadesbbc.be

We zullen deze zo spoedig mogelijk behandelen.

Met vriendelijke groeten,
Het Pukkelpopteam